12de



Ny dag. Ny vecka. Hemma på det vanliga måndags hålet. Som vanligt. Hade engelska grammar & listening prov första lektionen, det gick väl sådär. Hoppas på det bästa bara då engelska inte är mitt bästa ämne. Annars rullar allt som sagt på som vanligt.. om en timme far jag till skolan igen för svc, matte (prov) & sist italienska. Nåt som inte händer varje dag är iallafall att jag & G ha 9 månader idag, yesyesyes! Men han har ett jäfla gea inlämning som måste vara klart tills imorron så han kan inte va med mig, syyyyyyynd. Aa.. kent släpper sina biljetter idag!!! hehe. Nä det här var jag inte på humör för, LATER!

http://www.youtube.com/watch?v=tdesx6nGYwY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0