And in the crush of the dark I'll be your light in the mist I can see you burning with desire For a kiss

Aldrig mera älvsjö, det där var så otroligt tråkigt. Jag höll på att somna strax efter att vi kom dit och dessutom så gick tiden extremt långsamt, 5 minuter kändes ärligt som en halvtimme. När jag kom hem så blev det en välbehövd "power-nap" på två timmar, tror inte man kan kalla det power nap då.. Men jag sov iallafall och det var som sagt välbehövt. Känner mig som en ny människa nu he. Nu ska jag äta middag, sen plugga lite nödvändiga grejer och sen hoppas man väl att det händer nånting roligt ikväll så man slipper sitta hemma och slöa hela helgen.
En vecka kvar till Scotland nu!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0