But do they not know is that I'm not like the others

Min ända föda för dagen har varit en ynka liten bit med kladdkaka som jag fick för mig att göra med all brist på mat jag hade hemma. Så man kan väl tänka sig hur pass hungrig jag måste vara nu som left på en kladdkaka hela dagen. Stakars tjej.. & på tal om stakars tjej så är det ju så att vi har z-dag på fredag, men vi i företag måste åka ända bort till Älvsjö och gå på mässan klockan 9(!!) på morronen, det vill säga att jag måste ändå stiga upp klockan 7 för att hinna med tåget en timma senare eftersom det också tar nästan en timma att ta sig dit. sugeeer. På fredag ska jag sen kanske dessutom åka till Grisslehamn för att fira Ida, skulle va kul som fan, men det är inte säkert om jag kan åka en eller inte..to bad. Så, nu väntar jag på att nån ska ordna mat till mig, sen vänta tills Grey's Anatomy börjar, hehihi. Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0