my brain's the burger and my heart's the coal

Trot de eller ej men jag är fortfarande utmattad sen den sömnlösa helgen i Skottland. Tog en hemma-från-skolan dag igår då jag nästan kände att jag skulle spy av att jag mådde så illa och & inte tala om min h u v u d v ä r k. Sen slank halva dagen idag iväg under täcket också. Men nu känns det väl någorlunda bättre iallafall. Tur att jag inte fått samma sjukan som några andra av flicksen har fått med feber och grejer, nej, nej tack. men TACK för lov nästa vecka!!!
Fy fan vad det skulle ha varit kul om vi hade stannat där bara en natt till. Lite mindre stress och mycket mera kul! Men som sagt så ska vi tillbaka dit, inget snack om saken, dock när alla har fyllt 18 barre.


bild från amandas fejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0