tolfte oktober

Okej, skoldagen har varit riktigt chill idag. Har haft ett långt hål, två prov, suttit vid datan på italienskan och på svenskan så satt man och garva hela tiden. n i c e. Efter skolan så har jag inte gjort mycket alls. Ingenting i stort sett. Eller aa.. jag har letat väska som man kan ha som handbagage på planet till Scotland. Så jag har stått och mätt eftersom det får vara max 55x40x20 eller nånting sånt. (Vi ska nämligen inte checka in något vanligt bagage utan kör ändast på att hålla handen). Sen får det max vara 10 kg.. noga det där. Sen har jag bokat lite pass som jag ska worka out i veckan. Sen inte så mycket mer.. duschat! aa, skare va så skare! Dagens vill ha är att G ska komma hit!

Spotify; Melissa Horn - Säg ingenting till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0