lördag

morning glory! har varit vaken sen 8-9.. hur orkar jag, på en lördag!? funderar på att ta mig till gymmet, eller om jag kanke ska plugga lite.. fast jag orkar inget av de egentligen heh.
igår så tog jag mig till stan efter skolan. men det gick ju inge vidare. ALLT jag hade tänkt att köpa var ju slut, såklart.. typisk otur? jag stressade runt som en idiot i stan och letade. var inne på nyöppnade h&m på drottninggatan bl.a. kunde. inte. röra. mig. fick nästan klaustro.

nån som hittar en grå tröja med kedjor på axlarna från h&m.
köp den till mig! tack.

sprang till slut till tåget och svettades som en gris när kom på den efter min löptur.. herreguddd.. sen var jag tvungen att duscha, fixa mig, välja kläder på en halvtimme ungefär. fattar själv inte hur jag klarade det haha. Sen hamnade jag hemma hos Pillan på en grymt mysig tjejmiddag med grymt GOD mat.
Blev en tidig hemgång till pojken för min del. snipp snapp slut.





Kommentarer
Postat av: TereseErica

Har du några roliga planer för helgen?

2009-09-26 @ 12:59:49
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0