I was down and calling for a place to hide

Jag skulle vilja ha en stor alvedon just nu, men jag orkar inte röra mig ur sängen haha. Lata jävel. Slår kanske på tv'n istället och hoppas på att det hjälper mig. Hur kan jag vara så trött hela tiden, måste ha brist på nånting. Har faktiskt börjat äta kalcium tabletter för att jag inte dricker mjölk.. sen äter jag knappt smör och ost heller så. what to do? go to the pillz. ska ta tag i ännu mera plugg plugg plugg, ännu mera plugg plugg. Jag längtar sten hårt till period tre då mitt chema är en aning najsare än det jag har nu. sovmorron till halv 1 några dar i veckan, det låter inte fel va? ..inte fel alls! åååh längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0