For you will still be here tomorrow But your dreams may not

Den här dagen kan jag lova er har varit så otroligt seg.. började dåligt, missade bussen imorse, eller bussen missade mig egentligen.. den kom förtidigt såklart. Måste ha åkt förbi 5-10 minuter för tidigt för jag kom allt dit alldeles lagom för att passa den! Sen hade jag en lång skoldag framför mig, usch.. och nu är det bara tisdag, onsdag, torsdag & fredag kvar. Mitt ljus i livet ljust nu är tanken på Scotland. Längtar, längtar, längtar. Det som får mig att keep on going.
Känner att jag behöver en rejäl dos med sömn inatt för att klara av morrondagen och restvarande vecka. Kolla på idol, duscha & sen försöka sova?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0