You can make it all true And you can make it undo

Kan ju säga att det där var ett riktigt välbehövt träningspass! hoppas jag får lite (bara lite) träningsvärk till imorron så man kan känna att man arbetat hah. 2-3 gånger i veckan kommer jag hänga där framöver har jag lovat mig själv. jag klarade av det innan sommaren så då borde jag klara av det nu med. 

Nu sitter jag med skolböckerna upptryckta i ansiktet. måste. plugga. kanske inte låter så kul att göra det på sin day off, men det är vad jag måste göra.. jag har ju fea prov & dessutom muntligt till engelskan inför HELA klassen. haha, hur det kommer gå är ju frågan. önska mig lycka till, lär behöva deeeeeeet! pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0